четвер, 11 січня 2018 р.

Щоб розуміти математику достатньо контролювати свої емоції

Багато хто з нас з дитинства впевнені, що математику їм «не приручити».
Ключем до успішного розв'язання математичних задач можуть бути не додаткові заняття, а вміння контролювати свої негативні емоції, які заважають сконцентруватися на  завданнях. Але, як вважають вчені, часто нерозуміння математичних принципів пов'язано не з «бездарністю», а зі страхом перед цим непростим предметом і з невмінням контролювати свої емоції.
Сканування головного мозку учасників, які боялися математики, показало, що результати тестів залежать від того, наскільки активуються ділянки головного мозку, відповідальні за регулювання негативних емоцій і концентрацію. Чим активнішими були ці області мозку, тим успішніше волонтер справлявся з тестом.
Наприклад, учасники, у яких ці відділи майже не активувалися, здали тест на 68%. Студенти, у яких ці області працювали інтенсивно, отримали 83%, що порівнянно з результатами тих, у кого немає страху перед математикою (88%).
Для того, щоб підвищити успішність з математики, класні уроки повинні включати вправи, які допомагають студентам не бояться цього предмета, вважають дослідники, адже багато з них мають достатньо знань, щоб успішно справлятися із завданнями.

Немає коментарів:

Дописати коментар