Багато
хто з нас з дитинства впевнені, що математику їм «не приручити».
Ключем до
успішного розв'язання математичних задач можуть бути не додаткові заняття, а
вміння контролювати свої негативні емоції, які
заважають сконцентруватися на завданнях. Але, як вважають вчені, часто нерозуміння математичних принципів пов'язано не з «бездарністю», а
зі страхом перед цим непростим предметом і з невмінням
контролювати свої емоції.
Сканування головного мозку учасників, які
боялися математики, показало, що результати тестів залежать
від того, наскільки активуються ділянки головного мозку, відповідальні за
регулювання негативних
емоцій і концентрацію. Чим активнішими були ці
області мозку, тим успішніше волонтер справлявся з тестом.
Наприклад, учасники, у яких ці відділи
майже не активувалися, здали тест на 68%. Студенти, у яких ці області працювали
інтенсивно, отримали 83%, що порівнянно з результатами тих, у кого немає страху
перед математикою (88%).
Для того, щоб підвищити успішність з математики, класні уроки повинні включати вправи, які
допомагають студентам не бояться цього предмета, вважають дослідники, адже
багато з них мають достатньо знань, щоб успішно справлятися із завданнями.
Немає коментарів:
Дописати коментар